Saturday, October 15, 2016

Forex Back Testing Sagteware - Forex Tester 2 Review

Forex back testing sagteware Forex Tester 2 Review Ek sukkel om ambagte wat ek geleer het uit boeke en kursusse te neem. Die rede waarom ek was senuweeagtig die sneller getrek het, want ek was nie seker hoe die ambagte gewerk of as hulle enigsins sal werk. Maar wat kan ek doen? Vir my was die antwoord eenvoudig, ek het om te oefen en backtest hierdie strategieë. Dit was egter moeilik om 'n forex back testing sagteware oplossing wat geskik is my behoeftes te vind. Meta Trader is OK vir die toets van outomatiese stelsels, maar ek wou 'n stelsel wat werklike marktoestande sal simuleer deur die feit dat ek aanwysers voeg, stap vir stap deur elke kers / bar en neem ambagte soos die seine opgekom vind. Dit wat ek regtig nodig, want dit is moeilik om terug te gaan deur middel van volledige kaarte en probeer om na te boots wat ek sou gedoen het in 'n bepaalde situasie. Sure, ek kan 'n stuk papier te gebruik om die grafiek stadig ontbloot om die mark te boots ontvou, maar my arm moeg en dit was moeilik om neer te skryf die ambagte en hou die papier op dieselfde tyd. Alle grappies opsy, ek lees oor al hierdie bekende handelaars doen 'n baie back testing voor die handel werklike geld of kliënt geld. Maar hoe kan ek dit doen sonder om te betaal 'n arm en 'n been? Ander Forex back testing sagteware Moenie my verkeerd verstaan ​​nie, toe ek rondkyk, was daar 'n paar baie goeie stelsels daar buite om dit te doen back testing. Die probleem was dat hulle óf net het outomatiese toets, was baie duur, of het 'n maandelikse subskripsiefooi. Ek sou in die gat gewees n paar honderd tot 'n paar duisend dollar voordat ek in staat was om vorendag te kom met 'n handel tegniek wat eintlik sou begin om geld te maak. My Big Ag-ha! Daarop het ek na 'n Rob Booker werkswinkel en hy het ons vertel dat hy beskou homself as 'n voltydse backtester en 'n deeltydse valuta handelaar. Baie van sy mees suksesvolle studente en homself ingesluit, was suksesvol omdat hulle gedoen het 'n ton van back testing. Interessant, kan ek in die regte place8230; En as dit blyk, was ek. Hy het hierdie program genaamd Forex Tester gevind en dit is hoe hy en sy studente handel strategieë getoets te handel tegnieke wat die beste gewerk het vir hulle te vind. Ek was so opgewonde dat sodra ek by die huis van die klas, afgelaai ek die program. Dit beslis geleef het tot my verwagtinge. Hier is net 'n paar van die voordele van Forex Tester 2: Die program is baie bekostigbaar Dit is net 'n eenmalige fooi, geen maandelikse faktuur. Ten tyde van hierdie skrywe, is dit net kos $ 159. Ek wouldnt in staat wees om selfs die koop van die historiese data vir ander programme of ander inskrywing gebaseer forex back testing sagteware programme sal net laat my toe om backtest vir 1-2 maande vir daardie bedrag geld. UPDATE (2012/05/01) Die prys is verhoog na $ 199, maar as jy inteken vir my back testing die kursus, kan jy dit vir 179 $. Net inteken via die boks aan die onderkant of die reg & gt; & gt; Jy kan jou eie persoonlike aanwysers te voeg (jy kan óf vind dit aanlyn, program hulle in of vind 'n programmeerder om dit te doen vir jou) Jy kan verskeie tydraamwerke individueel te sien of jy kan verskeie tydraamwerke optrek. Jy kan kry gratis, historiese data van hoë gehalte te toets met direk vanaf hul webwerf. Die program laat jou toe om nie net verskeie vensters oop met verskillende tydskale in dieselfde geldeenheid, maar jy kan verskeie vensters met verskillende geldeenhede het. Dit sal jou toelaat toets vir die mark korrelasies of praktyk verskansing tegnieke. Jy kan jou toets projekte later spaar vir hersiening. Nadat jy die toets gedoen word, kan jy dubbel kliek elk handel in die geskiedenis log en die program sal outomaties die grafiek beweeg om daardie bedryf. Jy kan dan die loep jou ambagte en vind 'n gemeenskaplike elemente wat jou meer winsgewend te maak. Jy kan hierdie forex probeer terug toets sagteware gratis voor jy koop. Jy kan notas te skryf op elke handel, sodat jy later weer kan gaan en jou ambagte te sorteer deur die tipe. Jy kan jou handel log voer vir analise in Excel of enige ander program. Outomatiese opgraderings wanneer nuwe weergawes vrygestel. Die program hou 'n lopende totaal van verskeie belangrike statistieke soos: grootste wenner / verloorder wen persentasie, Max drawdown, ens En nog baie meer! Die beste deel oor hierdie sagteware is dat dit nou ek hoef nie om iemand se woord wat 'n handel tegniek werk te neem, kan ek dit toets vir myself. Hoe kan jy eintlik backtest? Ek het hierdie vraag nogal 'n bietjie, so ek besluit om 'n gratis kursus oor hoe om back testing doen skep. Gelukkig beroof natuurlik my geleer alles wat ek nodig het om te weet oor die slag back testing, maar ek het besef dat ander mense die voordeel van daardie opdrag nie wil hê. Klik hier om my vrye loop te kry oor hoe om nie back testing die regte manier. Ek gaan deur alles wat jy hoef te doen van die dop van jou resultate om die installering van sagteware, om werklik te doen die toets. Ek sal ook wys jou die beste manier wat ek gevind het om die oorgang van back testing om handel te leef. Daar is ook 'n ton van wenke, video's en stap-vir-stap instruksies so check dit uit! Sommige van julle is waarskynlik wonder hoekom jy moet backtest. Hier is 'n video wat jy hoekom. Hulle is albei 1 uur kaarte op die AUDJPY: As jy duidelik kan sien, sal back testing jy veel meer oefening te gee as sit in die voorkant van die kaarte vir weke of maande. Daar is geen plaasvervanger vir werklike lewende handel, maar back testing kan jy die vrymoedigheid neem gee (en vashou aan ambagte) en 'n idee as die metode wat jy handel dryf het 'n kans om winsgewend of nie. Openbaarmaking: Hierdie pos bevat affiliate skakels en ek maak 'n klein kommissie as jy koop deur middel van hierdie skakels. Dit help om hierdie blog gaan en jou nie kos niks ekstra. Ek bevorder hierdie sagteware, want ek glo in it8230; tydperk.


No comments:

Post a Comment